9 вдъхновяващи цитата от Мохамед Али

цитати от Мохамед Али
“Аз тичам през трудния път, много преди да започна да танцувам с лека стъпка под светлината на прожекторите. Мразех всяка минута на обучение и тренировки, но си казвах: Не се отказвай. Страдай Сега и живей останалата част от живота си като шампион.” 
“Борбата се губи или печели далеч от свидетели-зад сцената. Борбата се губи или печели в залата или навън, на пътя, дълго преди да танцуваш или паднеш под светлината на прожекторите”
“Това, което ме държи жив и ме кара да продължавам, това са моите цели!”
“Човек, който няма въображение е човек, който няма криле.”
“Този, който не е достатъчно смел да поема рискове, няма да постигне нищо в живота.”
"Приятелството...това не е нещо , което се учи в училище. Не научиш ли значението на приятелството , то все едно не си научил нищо."
“Шампионите не се създават в залата. Шампионите са направени от нещо, което е дълбоко вътре в тях-едно желание, една мечта, една визия.”
„Знам къде отивам и познавам истината, не трябва да бъда такъв, какъвто искате от мен да бъда. Свободен съм да бъда такъв, какъвто искам да бъда.“
''Когато стана шампион, ще си нахлузя старите дънки, ще си нахлупя някоя стара шапка, ще си пусна брада и ще тръгна по някой селски път, дето никой не ме познава, докато открия някоя момиче, която не знае как се казвам и която ме харесва само заради това, което съм. И тогава ще я заведа в къщата си за 250 хиляди долара с изглед към жилищния ми квартал за един милион долара и ще й покажа всичките си кадилаци, а ако вали - закрития си басейн, и ще й кажа: „Това е твое, скъпа, защото ме обичаш такъв, какъвто съм.""




0 коментара: